Nieuwsgierig??? Klik hier en schrijf je in voor de N.V.N. "najaars" activiteiten.

31 Juli, 2010, 07:04:11 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Schrijf je NU in voor de nieuwsbrief! Lees meer

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wie heeft ervaring met Sabbactisun  (gelezen 782 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Jan47
Adult Champion
*

Geslacht: Man

Morgen is vaak de drukste dag van de week

« Gepost op: 14 Augustus, 2007, 18:54:30 »

Wie heeft ervaring met Sabbactisun.

Volgens de beschrijving:

Sabbactisun verminderd bacteriële infecties alswel huidzweren (gatenziekte) en verwondingen zoals die vaak voorkomen bij koi. Reguliere antibiotica doden de (niet resistente) bacteriën maar genezen een zweer niet. Sabbactisun helpt de vis niet alleen de pathogene bacteriën te verdrijven maar stimuleert en versnelt de regeneratie van het beschadigde weefsel, zodat zelfs diepe zweren binnen een verrassend korte tijd kunnen dichtgroeien, tot er niets meer van te zien is. Een open wond of zweer waarop de bacteriën gedood zijn door middel van antibiotica blijft een gevoelige plek voor herinfectie en parasieten, daarom is het belangrijk dat ook na een antibiotica behandeling Sabbactisun gebruikt wordt.
Sabbactisun helpt tevens vissen sneller te acclimatiseren.

Is dit het middel tegen gatenziekte???

grtz Jan   groot8

Vijver 5 meter lang 2 meter breed en een waterdiepte van 1.30 meter.
Een trommelfilter (80 micron) - bewegend bed + bak van 440 liter met japanse matten - UV lamp - ozoninstallatie van sander - zelfbouw ozonreactor met afschuimer-2 bodemdrains -1 skimmer -2 gedeelde plantenfilters.
doopey
Senior Tategoi

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 15 Augustus, 2007, 01:02:35 »

Hallo Jan,Ik heb het in het voorjaar gebruikt voor gatenziekte en ben er zeer tevreden over.Ik heb het in combinatie met propolis gebruikt en de vissen zijn weer genezen. Voor mij geen chemise troep meer.

groeten doopey.   
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: